poniedziałek, 11 stycznia 2016

Podopieczni

Na samym początku chcę Wam podziękować za czytanie mojego bloga. Nie spodziewałam się, że ktokolwiek będzie tu zaglądał. Liczyłam na jeden komentarz i może kilkanaście wyświetleń. Tymczasem jest ich ponad 800! Jesteście cudowni! Teraz przejdę do mojego wpisu. Chciałam trochę napisać o podopiecznych Schroniska. Pod niektórymi postami dodaję link na jego stronę. Psy nie są tam jednak opisane tak dokładnie. Dlatego dodam coś od siebie o prawie każdym z nich. Jest tam naprawdę dużo psów i nie mogłabym napisać o wszystkich. Jeżeli Was zainteresują zapraszam do przeczytania starszego postu, znajdziecie tam wiersz o Schronisku. Zaczynamy...

Loka - sunia o niebiańskim charakterze. Patrząc na nią można powiedzieć, że się uśmiecha. Jest średniego wzrostu. Ma lekko kręconą sierść, dlatego właśnie ma takie imię. Posiada biało - rudo - czarne ubarwienie.
Cieszy się na widok każdego. Merda ogonkiem i skacze jakby chciała wyskoczyć i zalizać na śmierć. Miała 6 szczeniaków. Dwa maluchy nadal są w Schronisku. Jest ona łagodna do innych psów. Człowieka pokochałaby nade wszystko. Byłby dla niej całym światem. Jej niebieskie oczka wyglądają jak małe diamenty. Kochana, śliczna, sympatyczna. Chętna do zabawy i przytulania. Czego chcieć więcej? Czeka na nowy dom!

Rylka - to jeszcze szczeniak. Ma ok. 8 miesięcy. Jej sierść jest koloru czarnego z białą, charakterystyczną plamką na pyszczku. Jest urocza i przesympatyczna. Uwielbia przytulanie i zdecydowanie woli je niż aktywność fizyczną. Chętna do zabawy i miła w stosunku do innych psów. Bardzo lubi jeść. Byłaby świetna do domu w którym znalazłaby dużą dawkę miłości i pieszczot. Ciągle domaga się uwagi, aż żal jej chwilę nie pogłaskać. Idealna na podwórko. Pomimo, że nie lubi zbytnio ruchu, to kocha spacery. Szczególnie te na śniegu. Może się wtedy w nim wytarzać, a po tym jest zupełnie innym psem. Gdy trochę podrośnie będzie dość dużym psem. Jest kochana i piękna. Czeka na adopcje!

Przepraszam, że tak mało. Następnym razem postaram się opisać więcej psów. Mam nadzieję, że się spodobało. Zapraszam do czytania poprzednich wpisów. Miłego czytania!

6 komentarzy:

  1. To wcale nie jest mało!Post mi się bardzo podobał.Niesamowity jak wszystkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę dziękuje! Cieszę się, że podoba Ci się mój blog :)

      Usuń
  2. Każdy twój post jest świetny. Bardzo fajny pomysł, żeby zobrazować podopiecznych schroniska. Ty opisujesz wyjątkowość każdego psa i przybliżasz nam ich zachowanie i wygląd. Pieski pewnie ciebie uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń