niedziela, 10 kwietnia 2016

Pogodny misio

Duży, aczkolwiek łagodny Alf trafił do Schroniska mocno zaniedbany i wychudzony. Po dłuższym czasie stał się radosny i pełen energii. Ma on ok. 2 lata. Jest pięknego, biszkoptowego umaszczenia. Bardzo lubi przebywać na świeżym powietrzu (czego w Schronisku mu nie brakuje). Już raz został adoptowany. Niestety po kilku tygodniach wrócił i znów musi czekać na dom. Uwielbia dużo ruchu, biegania i zabawy. Jest łagodny do innych psów, kotom nie odpuści. Ładnie chodzi na smyczy i chętnie uczy się nowych rzeczy.
Oto jego zdjęcie :




Jest naprawdę bardzo ładny. Myślę, że szybko znajdzie nowy dom... Ale na pewno nie bez waszej pomocy!
Udostępniajcie ten post i polecajcie znajomym. Pomożecie nie tylko mi, ale i psom ze Schroniska. Dziękuje, że jesteście ze mną i przepraszam za długą nieobecność. Sami wiecie, 5 kwietnia 2016 rok. Egzaminy szóstoklasisty. Musiałam się przygotowywać i nie miałam czasu praktycznie na nic. Z wyjątkiem jeżdżenia do Schroniska. Pozdrawiam i czekajcie na więcej!

Strona Schroniska dla Bezdomnych Psów Chełm : http://www.schronisko.chelm24.pl/

14 komentarzy:

  1. Wow, długo Cię nie było. Zmiana jak najbardziej na plus. Piesio jak zawsze kochany, a o 5 kwietnia też coś wiem 🤓

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka. Robisz naprawdę wielką robotę.
    Reklama na moim blogu już gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo dziękuje :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, naprawdę. Taką treść to ja mogę promować ;)

      Usuń
  3. Witaj!

    Trafiłam do Ciebie po komentarzu u mnie na blogu ;) zamieściłaś link, więc postanowiłam obaczyć, co u Ciebie ciekawego.

    A ciekawie jest, muszę przyznać.

    Bo wiesz, powiem Ci, że wcześniej na takim blogu nie byłam. I jestem zachwycona, że tak jakby "spotkałam" wolontariuszkę, która spełnia się w taki piękny sposób.

    Widzę, że blog jest dosyć nowy, życzę więc powodzenia!

    Czekam na więcej
    Ciepełka
    Martyna

    P.S. Aha, i pogłaszcz go ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, bardzo Ci dziękuje! Ja również ciszę się, że trafiłam do Ciebie. Oczywiście pogłaszczę Alfika i przekażę Mu wszystko ;)
    Pozdrawiam
    Klaudia ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodziak chciała bym takiego przygarnąć <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również ;)
    Pozdrawiam,
    Klaudia ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Klaudia tak pięknie piszesz o psiakach ze schroniska. Widać, że kochasz zwierzęta, ale coś ostatnio nie widzę nowych wpisów. pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Zawsze strasznie się cieszę, kiedy widzę, że zwierzęta odnajdują nowy dom. Cieszy mnie też, że nie cierpią tak, jak inne. Mam nadzieję, że niedługo schroniska będą świecić pustkami :)

    ____________________
    Szukasz kredytu? dokładne informacje znajdziesz na credy.pl!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń